[Pardus-kullanicilari] Her güncelleme problem oluyor...

Hamdi Hünler seha61 at gmail.com
27 Eyl 2007 Per 18:09:10 EEST

Bünyamin Bey siz sorununuzu bir şekilde çözmüşsünüz ve sizden yararlanarak
bende tarama yaptım hash toplamları uyumsuzluluğunu bazı yazılımlarda
gördüm, PİSİ bunları güncelleme yaparken niye yakalayıp bize haber vermedi,
bunun kontrollerinin yapıldığını zannediyorum ama sonuç bence verimsiz
örneğin bende CLAMAV gibi bir paker bozuk görünüyor, tekrar yazılımları
bende yükleyeceğim sizin gibi ama sorun PISI bölümünde incelenmeli bence.