[Pardus-kullanicilari] Her güncelleme problem oluyor...

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
27 Eyl 2007 Per 10:42:21 EEST

ne zaman kernel güncellense ki sonu 86 ile biten güncellemelerin hepsinde
problem yaşıyorum. sistemi tekrar açtıktan sonra

- ses kartı çalışmıyor
- ekran kartı ayarları tamamen gidiyor (x.org ile alakalı olabilir)
- amarok çalışmıyor. (xorg-serverı bi önceki versiyonuna düşürmem
gerekiyor.)

şu anda aklıma gelmeyen birden fazla hata daha var. ben de ne yapıyorum:
- güncellemeyi yapıyorum
- açılış yöneticisinden yeni kerneli siliyorum.
- sistem açıldığında ise xorg-server'i kuruyorum ve sistemi kullanıyorum.

şu anda
kernel 2.6.18.8-83

kullanıyorum. son güncellemelerin hiçbirinden faydalanamıyorum.

X.org ve kernel ile alakalı bir problemim olabilir.

herhangi bir hata çıktısı göstermiyor. ama bakabileceğim bir yer varsa
söylerseniz oradan hataları  size sunabilirim.