[Pardus-kullanicilari] aktif görünüm

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
27 Eyl 2007 Per 09:38:42 EEST

Thu, 27 Sep 2007 09:20:49 +0300, "Yusuf Muhsin"
<yusufmuhsin at gmail.com> :

> bilgisayarı formatlamam gerekiyor. aktif olan görünüm temasını nasıl
> kaydedebilirim?
Depodan "tasma-extra" paketini yuklerseniz, Tasma'da "Tema Yoneticisi"
belirecektir. Onunla temanizi kaydedip, baska bilgisayarlara
tasiyabilirsiniz.

Tum KDE ayarlarini tasimak isterseniz, ev dizininizdeki .kde dizinini;
tum ayarlarinizi tasimak isterseniz, ev dizininizdeki . ile baslayan
tum dosyalari tasimaniz yeterli.

> birde root dizini doldu. nasıl boşaltabilirim
Pisi'nin onbellek ozelligi aciksa, /var/cache/pisi/packages/ dizinini
temizleyebilirsiniz.

Tek disk bolumu yaptiysaniz, ev dizininden dosya silmeniz de kok
dizinini bosaltacaktir.

                   Doruk