[Pardus-kullanicilari] Pisi yeni kuruldu ama ????

Lazarus extacyfunk at gmail.com
26 Eyl 2007 Çar 15:26:11 EEST

Bilgileriniz için teşekkürler.Ben çözümü buldum meseleyi kökten hallettim :)
artın x? yok bilgileri aldım formatı attım.Daha sonra 80 'lik dediğim hdd'ye
hem x? hemde pardus kurdum.Şimdilik bir sorunum kalmadı.8'lik hdd ise o
artık benim garanti disk im.Birdaha işletim sistemleri zarar görürse hazırda
bekleyen istemeyerekte olsa kutusunda duran bir işletim sistemim var :)
Pardus kullanmadan bir kutuya hapsetmeksuç deyil dimi kısmasınlar sonra :)

26.09.2007 tarihinde armut <armuting at gmail.com> yazmış: