[Pardus-kullanicilari] Pisi yeni kuruldu ama ????

armut armuting at gmail.com
26 Eyl 2007 Çar 15:09:21 EEST

Aslında iki disk olduğu için grub veya başka bir ayar yapmanıza gerek
yok, o aynı diskte ikiden fazla işletim sistemi olursa yapılıyor.

Bilgisayarınız açılırken F9-F12 gibi tuşlarla bir boot menüsü açılması
lazım, oradan hangi diskten açmak istediğinizi seçip
kullanabilirsiniz. Bu özellik pek çok bilgisayarda var, açılırken RAM
vs.miktarını gösterdiği ekranda klavyeden Pause tuşuna basıp sistemi
durdurup ekrandaki yazılara bir göz atın hangi tuşla açılıyor bu menü
diye, yoksa deneyin F9...F12 tuşları.

25.09.2007 tarihinde Lazarus <extacyfunk at gmail.com> yazmış: