[Pardus-kullanicilari] RE: Re: Güncellemeler Toplu Paket Yapılsa Çok Süper Olacak (Necmettin Begiter)

Örsan Akc ghostrecontr at hotmail.com
25 Eyl 2007 Sal 20:58:43 EEST

> Bulunduğunuz şehirdeki insanlardan bu konuda yardım isteyebilirsiniz,> pek çok kişi paketleri herhangi bir aksilik olasılığına karşı diskte> tutuyoruz.> > Ayda bir 200MB size çok gelmemeli. Kotanızın %10'undan azı, ki yakında> fark (delta) sistemine geçildiğinde güncellemelerin toplam boyutu 2> haneli sayılara düşecektir.> > Üstelik sunucu (server) olacaksa zaten kotalı internet kullanmak pek> anlamlı gelmiyor (tabi ne sunacağınıza da bağlı).

aslında çok değil de ben zaaten her ayın kotasını full dolduruyorum pardus için zaten kota ayırırım güncelleme işi ters bana ayda 4 kere kurarsam 800mb olur bu. servere gelince ise zaten kişisel sunucu tek site var ve zaten upload ücretsiz upload yaparken çok az bi download oluyor.
Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview