[Pardus-kullanicilari] RE: Güncellemeler Toplu Paket Yapılsa Çok Süper Olacak (Serdar Soytetir)

Örsan Akc ghostrecontr at hotmail.com
25 Eyl 2007 Sal 20:48:21 EEST

> ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2007.2 bu dizin içerisindeki> xdelta uzantılı dosyaları kullanıyoruz. Eski bir sürümden yeni bir sürüme> eski iso dosyanızı buradan seçeceğiniz uygun xdelta dosyası ile> yapabilirsiniz.> Örneğin: 2007.3 çıktığında siz 2007.1 -2007.3 geçişi için ilgili xdeltayı> orada bulabileceksiniz (mi acaba, Onur?)> Eğer windoz gibi toplu bir güncelleme paketi istiyorsanız bu sanırım asla> olmayacak birşey.> > > İyi Çalışmalar...> -- > Serdar Soytetir> Pardus / KDE Geliştiricisi

Teşekkür ederim benim istediğim da tam bu çünkü cok titizim ve gereksiz programları kaldırmak yerine hep pc yi sürekli yeniden kurarım expres recovery yazılımı kullanarak. windowstaki gibi kurulabilir olmasına gerek yok cd sine dahil olsa yeter benim için. (adım örsan bu arada) şimdi anladığım kadarı ile 2007.1 kullanıyorum ve 2007.2 ye geçeceğim ve Pardus-Kurulan-2007.1-2007.2.xdelta (aman tanrım 493mb) bunu  kullanacağım ama nasıl btünleştirecem. ee dvd ye nezaman geçiyok pardus beni hep heycanlandırıyor.

Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview