[Pardus-kullanicilari] Pisi yeni kuruldu ama ????

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
25 Eyl 2007 Sal 15:29:14 EEST

25.09.2007 tarihinde Lazarus <extacyfunk at gmail.com> yazmış:
> Necmettin bey bilgiler için çok teşekkür ederim.Fazlası ile yardımcı
> oldunuz.Söylediklerinizi aynen uyguladım ve bilgilerime ulaştım hepsini
> sağlıklı bir şekilde aldım (şu an devam ediyor).
>
> İkinci bir sorum olucaktı şimdi bilgileri aldıktan sonra hdd'ye windows
> kurucam <istemeyerek> bana kalsa pardus la yola devam ama autocad2007
> kullanmak için gerekli.Ancak daha sonra pardus grup ekranında <xp> ninde
> gözükmesini nasıl sağlayabilirim.Yani anladığım kadarı ile belirteyim;
> işletim sistemleri aynı diskte olmayacak 8'lik sadece Pardus diğer 80'lik
> [...]

Önce http://ulusoyab.sitemynet.com/ulusoyab/index.htm adresine bir
bakın derim, soldaki menüde AutoCad ile ilgili birşeyler
bulabilirsiniz. Orada AutoCad 2000'in kurulumu anlatılmış, belki
AutoCad 2007 de kurulabilir?

Disk bölümlendirme ve çift disk ve çift işletim sistemi ile çalışma
gibi konularda pek tecrübeli değilim, listedeki diğer arkadaşlar
yardımcı olacaktır.