[Pardus-kullanicilari] Pisi yeni kuruldu ama ????

Lazarus extacyfunk at gmail.com
25 Eyl 2007 Sal 14:07:43 EEST

Necmettin bey bilgiler için çok teşekkür ederim.Fazlası ile yardımcı
oldunuz.Söylediklerinizi aynen uyguladım ve bilgilerime ulaştım hepsini
sağlıklı bir şekilde aldım (şu an devam ediyor).

İkinci bir sorum olucaktı şimdi bilgileri aldıktan sonra hdd'ye windows
kurucam <istemeyerek> bana kalsa pardus la yola devam ama autocad2007
kullanmak için gerekli.Ancak daha sonra pardus grup ekranında <xp> ninde
gözükmesini nasıl sağlayabilirim.Yani anladığım kadarı ile belirteyim;
işletim sistemleri aynı diskte olmayacak 8'lik sadece Pardus diğer 80'lik
disk muhtemelen 2 parça olucak.

25.09.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: