[Pardus-kullanicilari] Ağ yapılandırması

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
24 Eyl 2007 Pzt 11:06:41 EEST

Aslında yazıcı ile ilgili olarak yaşadığınız o problemin
güncellemelerle ilgili olma ihtimali çok düşük. Problem büyük
ihtimalle şu: İlk kurma denemenizde yazıcıyı yetkili kullanıcı olarak
tanıtmak istediniz, ikincisinde ise normal kullanıcı olarak..

22.09.2007 tarihinde selim <selim.demircan at gmail.com> yazmış: