[Pardus-kullanicilari] Ağ yapılandırması

selim selim.demircan at gmail.com
22 Eyl 2007 Cmt 11:25:48 EEST

Değerli arkadaşım hangi kurum diye yazmışsınız belirteyim Tokat İl Sivil
Savunma Müdürlüğü. Daha önceden karşılaştığım bir sorunda şu olmuştu pardusu
yükledim Alışkanlık gereği vindowstan,  tüm güncellemeleri yaptım  daha
sonra samsung ml1610 printeri tanıtmaya kalktım ama tanıtamadım. Pardusu
sildim tekrar yükledim ve güncelleme yapmadan çevre birimlerinde printeri
sorunsuz olarak tanıttım. Yardımınız için teşekkürler.