[Pardus-kullanicilari] Scribus yazılımıyla ilgili sorun

serdar soytetir tulliana at gmail.com
22 Eyl 2007 Cmt 07:45:37 EEST

Selam Ömer Bey,

22.09.2007 tarihinde Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca> yazmış:

> Serdar Bey merhaba,
> Sayenizde biraz çalıştım da şu 'konsol'un ne olduğunu öğrendim.
> Şu Pardus, Linux ortamında çok çok yeniyim.. :-) ya da :-(
>
> Birçok şey bana Çince gibi; ne olduğunu, nasıl ve nereden
> komut vermem gerektiÄŸini bilmiyorum.
>
> Neyse;
>
> Kullandığım Pardus (sonunda :-) )
> Caracal Caracal, 2007. 2 mi oluyor? :-)
>
> Scribus sürümü: 1.3.3.9, sürüm 14, inşa 11.
>
> Diğer istediğiniz bilgi ise şöyle:
> http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.2/pisi-index.xml.bz2
>

> Yardımınız için şimdiden teşekkürler.
>

> Esenlikle...

> [...]
Aynı sürüm Pardus ve Scribus kullanıyoruz, bende bir sorun yok :)
İlk önce konsoldan şu komutu verip Scribus uygulamasını yeniden başlatmayı
deneyin;
rm -rf ~/.scribus/

Eğer yine çalışmadıysa şöyle bir şey de önerebilirim;
sudo pisi it qt libart_lgpl ghostscript fontconfig libxml2 lcms tiff cairo
gnutls --reinstall -d

enter ile bu komutu verdiğinizde size kullanıcı parolanız sorulacak,
parolanızı girin (ekranda görünmez)

Bu iki öneri sorunu halletmeli :)

İyi çalışmalar...
--