[Pardus-kullanicilari] Scribus yazılımıyla ilgili sorun

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
22 Eyl 2007 Cmt 07:28:56 EEST

Serdar Bey merhaba,
Sayenizde biraz çalıştım da şu 'konsol'un ne olduğunu öğrendim.
Şu Pardus, Linux ortamında çok çok yeniyim.. :-) ya da :-(

Birçok şey bana Çince gibi; ne olduğunu, nasıl ve nereden
komut vermem gerektiÄŸini bilmiyorum.

Neyse;

Kullandığım Pardus (sonunda :-) )
Caracal Caracal, 2007. 2 mi oluyor? :-)

Scribus sürümü: 1.3.3.9, sürüm 14, inşa 11.

Diğer istediğiniz bilgi ise şöyle:
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.2/pisi-index.xml.bz2

Yardımınız için şimdiden teşekkürler.

Esenlikle...

Ömer Özen

serdar soytetir <tulliana at gmail.com> wrote: Merhaba,

22.09.2007 tarihinde Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca> yazmış:
Sevgili arkadaÅŸlar,

Paket yöneticisinden 'Scribus' diye masaüstü yayıncılığıyla ilgili bir yazılım yükledim. Ancak sonradan açmaya çalıştığımda, 'Scribus çakıldı, Signal 4' iletisi veriyor. Sanırım indirilip kurulurken sorun yaşandı. PİSİ güncellemelerinde artık aynı yazılım görünmediği için yeniden yükleme şansım yok sanırım.

Yardım edebilir misiniz?
Scribus sürümünüzü ve Pardus sürümünüzü  öğrenirsek daha  çabuk yardım edebiliriz.
konsol açıp;
pisi info scribus komutunu verirseniz size yüklü olan ve depoda bulunan scribus sürümünü söyleyecektir.

Bir de ek bilgi gerekebilir,

yine konsolda şu komutun çıktısını da eklerseniz güzel olur;
pisi lr

 Esenlikle...

Ömer Özen
Montreal / Kanada