[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulum

Şükrü Yılmaz sukruhty at gmail.com
22 Eyl 2007 Cmt 00:12:05 EEST

Sayın Cem Turgut Kardeşim Abim
Bahsetmiş oldugunuz adresten devamlı biligi alıyor ve kendimi geliştiriyorum
CD den Açılş olarak'ta Açılıyor MAVİ ekran Geliyor ve duruyor Donuyor tam
bir saat bekledim butun indirmelri denedim olmadı hatta ISO CD RECODER
UBUNTU DAN ındırdım NEROya bağımlı kalmaya gerek yok şifre istemiyor free
veriyor zaten.bilgilendirmenize teşekkur eder saygılarımı arz eder
başarılarınızın devamını dilerim Saygılarımla

22.09.2007 tarihinde Cem TURGUT <cemturgut at gmail.com> yazmış: