[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulum

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
22 Eyl 2007 Cmt 00:04:24 EEST

Pardus'u windows üzerinden kurmayacaksınız Şükrü Bey. CD'yi takın ve
bilgisayarınızı CD ile başlatın geri kalanı zaten pardus yapacaktır.

http://www.pardus.org.tr/belgeler/kurulum_nasil.html

bu kurulum sayfası size yardımcı olur sanırım. Windows altında CD
taktığınızda sadece pardus'un sürüm notlarına ulaşabilirsiniz.

21.09.2007 tarihinde Şükrü Yılmaz <sukruhty at gmail.com> yazmış: