[Pardus-kullanicilari] Pardus yeniden... Openoffice belgeleri kırmızı yazıyor

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
19 Eyl 2007 Çar 23:28:44 EEST

Dosyayı OpenOffice'de PDF olarak dışa aktardığınızda (dosya menüsünde
bulabilirsiniz) yine kırmızı mı çıkıyor? Yazıcı tanımınızın doğru
olduğunu test etmek için, Kwrite ile rastgele birşeyler karalayıp
yazdırabilir misiniz? Dosyayı incelememiz için internetten
ulaşabileceğimiz bir yere koyabilirseniz daha da rahat yardımcı
olabiliriz.

19.09.2007 tarihinde Yazan adam <yazanadam at ttnet.net.tr> yazmış: