[Pardus-kullanicilari] Pardus yeniden... Openoffice belgeleri kırmızı yazıyor

Yazan adam yazanadam at ttnet.net.tr
19 Eyl 2007 Çar 22:55:00 EEST

İyi akşamlar;

Pisi depolarını bir türlü yerine koyamayınca çaresiz, Pardus'u yeniden
kurmak zorunda kaldım. Fakat yüksek hızlı internetin kaymağını yiyip, üç
gün gibi kısa bir sürede biri dışında - o da yüksek boyutlu olduğu için
bilahare kuracağım. -  gereken tüm paketleri kurup, işler hale getirdim.
Biraz önce de swritter'la yazdım ve Ms word 2000/xp formatında
kaydettiğim bir belgeyi yazdırmak isteğimde belge başlık dışında kırmızı
yazıldı.

Kullandığım yazıcı: Hp 3920 deskjet.  Pardus'a tanıtımı normal. Siyah
kartuşu orjinal ve yeni değiştirilmiş olmasına karşın, renkli kartuş
dolum ve eski - neredeyse bitmek üzere -

Hemen bir başka belge yazdırdım. Sonuç değişmedi.

Baktım sonuç alamayacağım, hemen Winxp'ye geçip, yine aynı kayıt
formatlı belgeyi Swritter'la yazdırdığımda teknik sorunların dışında
yazıldığı gibi siyah çıktı verdi.

Yalnız, Pardus'daki Swritter'ın araç çubuğundaki yazı tipi rengi
kırmızıyı gösteriyordu. Zaten bunun ayırtına varınca da, tüm belgeyi
seçtikten sonra, yazı tipi rengi kutusundaki rengi otomatiğe getirdim.
Fakat sorun da bir değişiklik olmadı...

                                                             Mehmet