[Pardus-kullanicilari] VirtualBox sabit diske yazarken kilitleniyor.

selim ok selimok at gmail.com
19 Eyl 2007 Çar 16:40:56 EEST

Burak Bey,
Sorunu Vbox gelistiricilerinden birine anlattim, bu sorunun henüz
bilinmeyen bir sebebi oldugunu normalde birkac saniye sürdügünü filan
anlatti. Islemci modelinizi bilmesi iyi olabilirmis.  Bunun disinda
host olarak kullandiklariniz Pardus ve Ubuntu'ydu degil mi? Bunlara
ait cekirdek sürümlerini de iletirseniz iyi olur.

Eger izin verirseniz bu bilgileri, log dosyasiyla birlikte
Virtualbox'un hata kayit sistemine bir hata kaydi olarak girecegim,
veya siz ingilizce veya almancaniz varsa bunu yapabilirsiniz. Yahut
hata.pardus.org.tr adresine bir hata kaydi girin ben onu
üstgelistirici hatasi olarak isaretliyim ve ilettiginiz bilgilerle
birlikte Virtualbox'a uygun hata kaydini acayim. (son secenek daha iyi
olurdu)

Bunun disinda log dosyasinda 1.4 sürümü kullandiginiz yaziyor. Acaba
sorun yasamadiginiz zamanlar 1.3.3 kullaniyor olmaniz mümkün mü?
Depodan eski sürümü indirip kurup deneyebilir  misiniz?

Iyi calismalar,
Selim