[Pardus-kullanicilari] VirtualBox sabit diske yazarken kilitleniyor.

Burak Sezer bburaksezer at gmail.com
19 Eyl 2007 Çar 03:11:18 EEST

VirtualBox ile Pardus kurmayı denemedim ama örneğin XP kurulumunda disk
biçimlendirmeye gelene kadar herşey güzel. Fakat hangi biçimlendirme
opsiyonunu seçersem seçeyim(hızlı,fat,NTFS) sistem tamemen tepkisiz hale
geliyor.Aynı şey kubuntu kurulumundada oluyor. LiveCD olarak hiç bir
sorun yok ama iş disk biçimlendirmeye gelince sistem zom oluyor. Virtual
box'un log dosyası şöyle.
Uzun bir dosya olduğu için ekte gönderiyorum.
İlginiz için teşekkürler.