[Pardus-kullanicilari] Aynı konu altına nasıl yanıt yazılır?

Lectin lectin at gmail.com
19 Eyl 2007 Çar 02:59:58 EEST

Bu soruyu sorduğum için biraz da üzgünüm, ama son gönderdiğim mesaj da ayrı
bir thread olarak gitti. pardus-kullanicilari-request'e help maili gönderdim
ama bu sorunu açıklayan bir şey gelmedi.
Gmail ara yüzünü (firefox'tan) kullanıyorum. Mail için ayrı bir program
kullanmıyorum.
Gelen mesajlar "toplu mesaj modu" kapalı olmasına rağmen bana hala toplu
olarak geliyor. Gelen mesaja "reply" yapıp, ilgili konu başlığını
düzenliyorum (buraya Gmail kendisi bir "Re:" atıyor ben de yazdığım yanıtın
konu başlığını bu "Re:"den sonra boşluk bırakarak yazıyorum). Pardus öncesi
hiç forum vs alışkanlığım da olmadığı için, garip bir duruma düştüğümü
hissediyorum:)
bunu gmail web arayüzünden nasıl yaparım ki, gönderdiğim Yanıt mesajı aynı
Konu altına girsin?
Sabrınız için teşekkürler.