[Pardus-kullanicilari] Doğru tespit.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Eyl 2007 Sal 11:06:13 EEST

Arkadaşım
İlk mailinizin devamı olarak cevapla seçeneği ile devam etmiş olsaydınız
kopukluk olmazdı.Hiç birimiz o kadar eski değiliz ve birçoğumuz winxp
kucağından bu platforma adapte olduk.Benim özgürlüğe ilk adımım linux
işletim sistemi yüklü bilgisayar alarak başladı saysak ta akamete
uğradı.Aldığım bilgisayarda yüklü olan Linux tabanlı işletim sistemi ile
internet bağlantımı sağlayamamış vede printerden çıktı alamamış sorularıma
yanıt bulacağım hiç bir yardım bulamayınca winxp kurmak zorunda
kaldım.Tabiiİnternette sörf yaparken
Pardus gözüme çarptı çalışan Cd sini indirdim birkaç deneme evet bilgisayarı
aldığımda yüklü olandan daha kolay anlaşabileceğim bir sistem olarak beni
cesaretlendirdi.Bu önümüzdeki Kurban bayramında 2 nci seneyi doldurmuş
olacağım.Abdullah bey cesaret ederek Pardus kurmanız ve özgürlüğe adım
atmanız hoş bir davranış.Sorunlarınız olduğu ve bu platformda sorularınıza
cevap aradığınız sürece hızla adapte olarak Linux Tabanlı Pardus un winxp
kadar kolay olduğunu kavrayacaksınız. Pardus kurduktan sonra yaşadığınız ve
de çözemediğiniz sorunun ne olduğunu tam olarak izah ederseniz, bu
platformda muhakkak çözüm sağlayan yanıtları da bulabilirsiniz.Şimdi size
ilk sorum.Pardus ile İnternete çıkabildin mi? Bir diğeri ise kurulumdan
sonra kaptan yolgöstericiyi takip ettin mi? İlk başlangıçta birçok şeyi
kaptan çözüme kavuşturuyor.Eğer izlemeden kapat seçeneğini
kullandıysanız.Pardus->Komut
çalıştır ı tıklayınkomut yazan pencerenin içine

17.09.2007 tarihinde Abdullah Akın <abdullahakin2004 at hotmail.com> yazmış: