[Pardus-kullanicilari] Doğru tespit.

Abdullah Akın abdullahakin2004 at hotmail.com
17 Eyl 2007 Pzt 23:57:14 EEST

Evet.  Ben ilk defa pardus, yada Linux işletim sistemi tabanlı pardus, yada ilk defa linux kullanıyorum.
Tespitleriniz doğru. Ama benim de haklı sebeplerim var. Şimdiden belli olan bir şey varsa. Oda işletim
sistemi dünyasında geleceğin, Pardusun eline geçecek olması. Artık yüzlerce dolar Microsofta yatırmaktan bıktık.
Hele şirketler. Çok değil. Yakında bu işletim sistemi azıcık cazip hale geldimi, olacak şu ki.
Eleman aranıyor. Nereye. Nereye olursa olsun. Bilgisayar ve pardus işletim sistemi bilen eleman
aranıyor. Bu kadar. Eee tabii sadece iş için değil. Kendimiz içinde. Kendi PC'lerimiz içinde.
Sanırım Gelecekte Pardusun Microsoft gibi dehasa paralar istemeyeceği göz önünde
bulundurulursa, bizler şimdiden çoook şanslıyız. Yardımlara teşekkürler. Her şeye.
Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview