[Pardus-kullanicilari] Acilis ekraninda sorun

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Eyl 2007 Pzt 23:42:06 EEST

17.09.2007 tarihinde Tarik Totan <tariktotan at hotmail.com> yazmış:

> Merhaba,

merhaba,

Pardus Caracal Caracal'i 3 seferdir Toshiba L20 laptopa kuruyorum.
> Baslangicta sorunsuz bir sekilde calisiyor. Ancak ne zaman update yapdigimda
> veya yeni paketler kurdugumda paketleri sorunsuz kurmama ve sorunsuz sistemi
> kapamama ragmen sonrasinda pardusun login ekraninda kullanici adimi ve
> sifremi dogru yazmama karsin ac dedigimde tekrar login ekranina geri donuyor
> ve masaustune ulasamadan kapamak zorunda kaliyorum. Sonra defalarca kez
> denesemde giremiyorum. Sifreyi yanlis yazma gibi bir olalik yok cunku
> sifreyi ozellikle seri devam eden sayilar yapip da denedim gene olmadi.
> Bu sorunu nasil cozebilirim? Destek icin simdiden tesekkurler.

bu durum genelde pardusun kurulu olduğu disk bölümünün dolması durumunda
oluyor.
ama çok fazla program kurmamış ve paket yöneticisinden bilerek ön belleği
açmadıysanız
olmayabilir.

bu durum başınıza geldiğinde ctrl+alt+F1 tuşlayarak konsola düşün orada
kullanıcı adı ve şifre ile
giriş yaptıktan sonra df komutu ile diskin doluluk oranına bakın. bu açıdan
problem yoksa
service kdebase restart komutuyla X'i yeniden başlatın başlamazsa orada
yazan hataları
bizimle paylaşın...

şimdilik aklıma gelenler bunlar, kolay gelsin...