[Pardus-kullanicilari] Acilis ekraninda sorun

Tarik Totan tariktotan at hotmail.com
17 Eyl 2007 Pzt 23:31:54 EEST

Merhaba,

Pardus Caracal Caracal'i 3 seferdir Toshiba L20 laptopa kuruyorum. Baslangicta sorunsuz bir sekilde calisiyor. Ancak ne zaman update yapdigimda veya yeni paketler kurdugumda paketleri sorunsuz kurmama ve sorunsuz sistemi kapamama ragmen sonrasinda pardusun login ekraninda kullanici adimi ve sifremi dogru yazmama karsin ac dedigimde tekrar login ekranina geri donuyor ve masaustune ulasamadan kapamak zorunda kaliyorum. Sonra defalarca kez denesemde giremiyorum. Sifreyi yanlis yazma gibi bir olalik yok cunku sifreyi ozellikle seri devam eden sayilar yapip da denedim gene olmadi.
Bu sorunu nasil cozebilirim? Destek icin simdiden tesekkurler.

Not: (1) Pardus Ikincil OS olarak harddiskte.  (2) Bilgisayarimda kullandigim isletim sistemini benden baskalari da ara ara kullandigi icin Linux u kuramiyordum cunku benden baska kullanan herkese iskence gibi geliyordu. Simdi goren kullanan ogrenciler, arkadaslar hayran kaliyor. Pardus muhtasem olmus. Emegi olanlari tebrik ederim. Bu kadar kisa surede bu kadar yol tebrikler.

Ars. Gor. Tarik Totan
Abant Izzet Baysal Universitesi
Egitim Fakultesi, Egitim Bilimleri Bolumu
Psikolojik Danismanlik ve Rehberlik ABD.
Golkoy/Bolu
Tel: +90.374.254.10.00/1639
Faks: +90.374.253.46.41(Lutfen metnin uzerine adimi yaziniz)
http://totan_t.web.ibu.edu.tr