[Pardus-kullanicilari] VirtualBox sabit diske yazarken kilitleniyor.

Burak Sezer bburaksezer at gmail.com
17 Eyl 2007 Pzt 18:19:31 EEST

Böyle bir sorunu hangi anahtar kelimelerle arayacağımı bilmediğim için
soruyorum hemen.

VirtualBox sabit diske(sanal diske) ne zaman bir şey yazmak istese
sistem tamamen kilitleniyor.Hiç bir yanıt vermiyor. Power tuşundan
kapatabiliyorum. Kilitlendiği andan itibaren sabit diske sürekli
birşeyler yazıyormuş gibi ışık yanıyor ama sistem tamamen tepkisiz.
Eskiden hiç böyle bir sorun yoktu ve nasıl bu hale getirdiğimide
bilmiyorum. Sistem tamamen felç olduğu için her hangi bir hata dönüşü
alamıyorum. .virtualbox dizinini falan hepsini sildim hatta tamamen
sildim yeniden yükledim ama çözüm yok. LiveCD ler sorunsuz.Yani mesele
sabit diske yazmakta.Çözüm için hiç bir fikrim yok...