[Pardus-kullanicilari] Pardus sürücü kurmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
17 Eyl 2007 Pzt 00:40:33 EEST

Windows suruculeri Linux'ta calismaz, bosuna ugrasmayin. Eger aldiginiz
donanimin ureticisi M$ yalakasi degilse, linux icin acik veya kapali kaynak
kod surucusu vardir, bu de muhtemelen linux cekirdeklerine entegre
edilmistir.

Yok eger taninmiyorsa, ya donaniminiz M$'ciler sinifina giren sevmedigimiz
donanimlardandir, ya da surucusu vardir ama henuz pardus icin
derlenmemistir. Her iki durumda da Necmettin Bey'in de dedigi gibi
calismayan donanimizi bize soylerseniz cozum bulmaya calisabiliriz...

Emre