[Pardus-kullanicilari] Pardus sürücü kurmak

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
16 Eyl 2007 Paz 23:18:12 EEST

İstisnai birkaç aygıt dışında hiçbirşey için sürücü kurmanız gerekmez.
Çalışmayan bir donanımınız varsa donanımın türünü, marka ve modelini,
çalıştırmak için neler yaptığınızı, herhangi bir hata mesajı
aldıysanız hata mesajlarını buraya iletirseniz büyük ihtimalle çoğu
sorununuzu çözebiliriz.

16.09.2007 tarihinde Abdullah Akın <abdullahakin2004 at hotmail.com> yazmış: