[Pardus-kullanicilari] Bluetooth - "COMAR betiği çalıştırılamadı " hatası

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
14 Eyl 2007 Cum 12:40:49 EEST

On Friday 14 September 2007 12:33:32 Yılmaz Bilgili wrote:
> Uzunca bir süredir kullanmamıştım ama sistemi düzenli olarak
> güncelliyorum. Ne zamandır böyle bilmiyorum. Cep telefonuna birşey
> göndermek istedim bugün ve bu durum oldu. Çıktılar şöyle:

Bir konsol açıp aşağıdaki paketleri yüklemeniz mümkün mü acaba?
Sonrasında "service bluez-utils start" komutunu vererek başlatmayı
deneyebilir misiniz?

sudo pisi it http://contrib.pardus.org.tr/~eren/pkg/bluez-libs-3.18-15.pisi

sudo pisi it http://contrib.pardus.org.tr/~eren/pkg/bluez-utils-3.18-20.pisi