[Pardus-kullanicilari] Bluetooth - "COMAR betiği çalıştırılamadı " hatası

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
14 Eyl 2007 Cum 12:33:32 EEST

Eren Türkay wrote On 14-09-2007 12:24:

> Ne zaman bu hatayı vermeye başladı? Bir de aşağıdaki komutun çıktısını
> verebilir misiniz?
>
> pisi info bluez-libs | grep Ad
>
> pisi info bluez-utils | grep Ad

Uzunca bir süredir kullanmamıştım ama sistemi düzenli olarak
güncelliyorum. Ne zamandır böyle bilmiyorum. Cep telefonuna birşey
göndermek istedim bugün ve bu durum oldu. Çıktılar şöyle:

ybilgili at beat ~ $ sudo pisi info bluez-libs | grep Ad
Parola:
Ad: bluez-libs, versiyon 3.13, sürüm 9, inşa 9
Ad: bluez-libs, versiyon 3.13, sürüm 9, inşa 9

ybilgili at beat ~ $ sudo pisi info bluez-utils | grep Ad
Ad: bluez-utils, versiyon 3.13, sürüm 15, inşa 20
Ad: bluez-utils, versiyon 3.13, sürüm 15, inşa 20