[Pardus-kullanicilari] ön tanımlı yollayıcı

leo windforceenergy at gmail.com
13 Eyl 2007 Per 20:59:15 EEST

herkese merhaba
arkadaşlar ben bişey soracağım ben mozilla thundebirde kullanıyorum
ancak benim bir problemim var
problem şu; şimdi ben mozillada 2 adet hesap tutuyorum ancak ne şekilde
mail yollarsam yollayım hep aynı hesaptan mail gidiyor örneğin ben B
hesabından mail atmak istesemde hep A hesabından mail gidiyor sanırım
giden postada A hesabını ön tanımlı ayarlamışım sözün kısası ben
istediğim hesabımdan mail atabilmek istiyorum yardım ederseniz sevinirim....