[Pardus-kullanicilari] klibc

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Eyl 2007 Per 17:53:10 EEST

Arkadaşım
CD nizi kaydetmeden önce MD5sum kontrolünü yaptığını farz ederek 1- CD niz
düşük hızda kaydedilmediği için (16x hız gibi düşük hız) 2-CD nizin
kalitesinden kaynaklanan bir sorun olarak 3-Cd okuyucunuzun kafası kirlenmiş
olabilir veya okuyucunuz arızalı olabilir.CD wrighter iniz veya DVD
wrighteriniz varsa Cd nizi birde bu cihaz üzeri deneyin ve kurulumun başında
CD kontrol seçeneği ile kontrolü ihmal etmeyin.Kolay gelsin

13.09.2007 tarihinde ozan tatlı <ozantatlici at hotmail.com> yazmış: