[Pardus-kullanicilari] exceptions.OSError [error 8],

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
12 Eyl 2007 Çar 20:37:53 EEST

Wed, 12 Sep 2007 20:31:40 +0300, "Taner Kurtulus"
<tkurtulus at gmail.com> :

> buradan geliştiricilere sesleniyorum ;
> pisi help'ini biraz daha ayrıntılı hale getirebilir misiniz?
> paketleri tekrar kurmak için --reinstall parametresini vermek
> gerekiyormuş ama o parametre help'de yok :(
Her komut icin ayri ayri yardim bolumleri var ek olarak. pisi --help
yazdiginizda orada soyle yaziyor :

"Belirli bir komut hakkında yardım için "pisi help <komut>"'u
kullanınız."

Burayi izleyip

pisi help it

yazdiginizda soylediginiz parametreye ulasiyorsunuz.

                   Doruk