[Pardus-kullanicilari] exceptions.OSError [error 8],

Taner Kurtulus tkurtulus at gmail.com
12 Eyl 2007 Çar 20:31:40 EEST

Sorunu çözdüm çok teşekkürler arkadaşlar :)

Öncelikle bir " fsck " yaptım ve zilyon tane hata buldu ve temizledi :)
ama yine de işe yaramadı :( sonra da " pisi check " yaptım ve iki
paketin bozuk olduğunu gösterdi :( bu paketleri tekrar yükleyeyim
dedim ama onu biraz zorlanarak başardım ve şimdi tekrar pardustayııım
:)

buradan geliştiricilere sesleniyorum ;
pisi help'ini biraz daha ayrıntılı hale getirebilir misiniz?
paketleri tekrar kurmak için --reinstall parametresini vermek
gerekiyormuş ama o parametre help'de yok :(

iyi günler, özgür günler :)