[Pardus-kullanicilari] Yanık kokusu

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
12 Eyl 2007 Çar 14:57:21 EEST

Tüm yanıtlar için teşekkürler,

Yalnız yeniden başlatma "hep" IE'nin indirme yöneticisi devreye girdiğinde
gerçekleşiyor, onun dışında sadece 1 kere oyun oynarken yeniden başlamış. O
yüzden virüsten şüphelenmiştim.

Yanık kokusu için bana da belki sıcak odadan olabilir gibi geldi ancak
Windows'ta 1 saat boyunca olmayıp da Pardus'u kurduktan 20 dk sonra olması
beni bu şüpheye götürdü. Hatta koku çıkınca Pardus'u hemen kapattık,birkaç
saniye sonra Windows'u açtık ve Second Life adlı 3 boyutlu uygulamada uzun
bir süre gezindik ve tekrar kokuyla karşılaşmadık.

Bilgisayar toplama, daha önce de bu yeniden başlatma sorunu varmış,
bilgisayarcı format atıp yeniden göndermiş, yine aynı sorun çıkmış.

Yanıtlarınızı kendisine ileteceğim, yalnız şu derece konusunda referans
alacağım ölçü nedir? Yani kaç derecenin üstü tehlikeli olarak
nitelendirilmeli? Bir de bu iş için hangi programları kullanmak gerek?
(Kendisinde gösterir mi bilmem ama superkaramba cicileri bende sıcaklığı
göstermiyor.)

Teşekkürler.

12.09.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: