[Pardus-kullanicilari] Yanık kokusu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
12 Eyl 2007 Çar 11:21:36 EEST

Bu problemin Pardus veya Windows ile ilgisi yok. Sorun donanım
kaynaklı. Bilgisayarınız toplama olabilir, bir de bir ihtimal çok uzun
süredir kasayı temizlememişsiniz. Önce kasayı bir temizleyin,
kendiliğinden yeniden başlama veya yanık kokusu gelme yine olursa
hemen güç kaynağınızı değiştirin.

12.09.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: