[Pardus-kullanicilari] 'help'

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Eyl 2007 Sal 09:09:59 EEST

Arkadaşım
Modeminizin Ethernet bağlantısı varken usb bağlantıda Pardus
wikisayfalarında usb modemi tanıtma ve komutlar ile uğraşıp kendinize
iş
yaratmaya çalışıyorsunuz anlaşılan.Usb bağlantıdan Pardus ile internete
bağlandığım günlerde sık sık kopma yaşar ve her seferinde ttnet arızayı
aradığımda santralın bana uzaklığı bahanesi ile karşılaşırdım ethernet
bağlantılı ADSL modem ile internete çıktığımdan bu yana ne usb ADSL modem
için tanıtma ne de her açışta internete bağlanmaş için komut girme işlemi
yapar oldum.Eğer modeminiz ethernet/usb modemlerdense ethernet kablonuzu
bağlayın, internet bağlantısı ile modeminizi tanıtıp ve anında internete Hem
winxp hemde pardus ile çıkın.Kolay gelsin

11.09.2007 tarihinde Gökhan SEVİLMİŞ <gokhan.sevilmis at gmail.com> yazmış: