[Pardus-kullanicilari] Yeniden başlat sorunu

Hakan boşver hknkkaplan at hotmail.com
11 Eyl 2007 Sal 03:06:40 EEST

Selamlar Emre bey,
sudo  -s  -H
shutdown -r now
komutunu verdiğimde bilgisayar ve ekran kapandı (ekran karardı ), (
bilgisayar tamamen kapanmıyor shut down daki gibi, yanlış anlaşılma olmasın
) CD room ışığı açılıştaki gibi yanıyor ( cd taranıyor ) ve siyah ekranda
beklemede kalıyor, yeniden başlamıyor, ekranda hiçbir yazı yazmıyor.
İlginize teşekkür ederim.
Hakan.