[Pardus-kullanicilari] Yeniden başlat sorunu

Hakan boşver hknkkaplan at hotmail.com
11 Eyl 2007 Sal 03:18:20 EEST

Merhabalar,
Yeniden başlat dediğimde normal olarak bilgisayar ve ekran kapanıyor, tam
açılırken cd room ışığı cd taraması için yanıp sönüyor ve bilgisayar başka
işlem yapmıyor. Ekran da kararmış vaziyette beklemede kalıyor. Ctrl+Alt+F2
yada Alt+F2 yapınca ekrana yazılı bir şeyler çıkmıyor.
Pardus ve linux da yeni olduğum için "tty2" yi anlayamadım :) üzgünüm.
İlginize teşekkür ederim