[Pardus-kullanicilari] Yeniden başlat sorunu

Montserrat mhackmail at gmail.com
10 Eyl 2007 Pzt 12:35:35 EEST

Yeniden başlat dediğinizde bilgisayar kapanıyor açılırken siyah ekran
çıkıyor dediniz yanlış mıyım? Yoksa bilgisayar kapanmadan mı siyah
ekranda kalıyorsunuz? Siyah ekranla karşılaştığınızda Ctrl+Alt+F2
(olmazsa Alt+F2) yaptığınızda ekranda yazılı bir şeyler görüyor musunuz?
Bende bazen yeniden başlat dediğimde ya da kapat dediğimde kapanmıyor
tty2den kendim kapatıyorum :D