[Pardus-kullanicilari] pardus internet bağlantısı

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Eyl 2007 Paz 02:41:49 EEST

Selam Umut Bey,

Bahsettigim, windows'daki "ag baglantilari" kismindaki baglantiya sag tusla
tiklayip, o baglantiyi devre disi birakabilme fonksiyonunun pardus'ta
olmadigiydi. Ag yoneticisi ile baglantiyi kesseniz bile, ag karti calismaya
devam ediyor.

Windows'da, bu islemi yaparsaniz, "donanim anahtari" ne konumda olursa
olsun, "radyo dalgalari" mutlaka devre disi birakiliyor, yani donanim ile
yapmamis bile olsaniz, bu sekilde rahatliikla ucaga binebilirsiniz.

Benzer fonksiyonun linux'ta da olmasi guzel olur tabii ki, ya da varsa
ogrenmek... (ve evet, donanim anahtari ile yapiliyor zaten)

Emre