[Pardus-kullanicilari] pardus internet bağlantısı

Umut D. linuxlist at gmail.com
8 Eyl 2007 Cmt 11:53:55 EEST

Donanım olarak kablosuz bağlantıyı kesme fonksiyonu genelde BIOS seviyesinde
bir kesme ile çalışıyor ve yine çoğu dizüstü bilgisayarda bulunan "FN" tuşu
ile ilgili anahtar tuşa bastığınızda kablosuz donanım olarak
kesiliyor/açılıyor. Sadece, Windows'ta sürücüsünü kurunca gördüğünüz ekran
bilgilendirme pencerecikleri ve kimi donanımlarda bulunan kablosuz LED'inin
açılıp kapandığını görmezsiniz.

Nadir donanımda BIOS seviyesinde değil sadece işletim sistemi seviyesinde
bir yardımcı programcık ile yapılandırıldığı da vakidir.

Saygılarımla.

dediginizde baglantiyi kesmis olursunuz, ancak "kablosuz" baglantinin radyo