[Pardus-kullanicilari] lastfm sınırsız adsl kullacıları için mi???

Hakan Demirbilek hakandemirbilek at superonline.com
6 Eyl 2007 Per 21:33:42 EEST

Şöyle ki;

Amarok, sizin dinlediğiniz parça bilgisini (parçanın kendisini değil)
lastfm' e gönderir. Bununla birlikte, siz amarok' u açtığınız andan
itibaren düzenli aralıklarla lastfm' den sizinle aynı müzik zevkine
sahip olan kişi bilgilerini, v.s. indirir.
Limitiniz 200 MB kadar artmış ki bu da bilgisayarı açık bırakmanızın bir
etkisi. Kaldı ki, sadece amarok değil, eğer görev çubuğunda pisi
güncelleme programı da çalışıyorsa o da çok sık olmasa da internet
bağlantınızdan faydalanıp yeni güncellemeleri kontrol eder.