[Pardus-kullanicilari] FreeBSD kurduğum diske yeniden Pardus kuramıyorum!

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
6 Eyl 2007 Per 13:58:02 EEST

Selamlar,
Pardus 2007-2 RC kurulu bir diskim var idi. Deneme yapmak amacı ile
tamamını silerek FreeBSD 6.2 kurdum. Denemeler bitti ve bu arada 2007-2
son sürümünü kurmak istedim. herşey normal kuruyor ancak Başlarken Grub
Error 18 hatası ile takılı kalıyor. Yeniden freebsd kurmaya çalıştığımda
kurulabiliyor! Çok enteresan :) Her defasında Tüm diski sil seçeneği ile
kurulum yapıyorum ancak nedense error 18 e takılıp kalıyoruz :)

--
Saygılarımla,
Mucip:)