[Pardus-kullanicilari] bölümlendirme

orkun gunay netizen800 at gmail.com
5 Eyl 2007 Çar 21:12:01 EEST

Aydın bey ve diğer pardusseverlere selamlar,
Pardus 07.01 caracal caracal /dev/hda1 'de kurulu başka bir disk veya aynı
disk üzerinde bir bölüm bulunmuyor.Bölümlendirmeyi Pardus Çalışan CD (07.01)
ile, gparted kullanarak yapamadım ve her yolu denediğime emin
sayılırım.Herdenememde karşılaştığım hata Diskimde şu ana kadar tespit
ettiğim fiziksel
bir problemle karşılaşmadım.Gparted dışında başka .pisi pakedi olan
bölümlendirmeyi sağlayan program varsa ne olduğunu ve kısaca nasıl
çalıştırıldığı konusunda kaynak vermenizi rica ederim.
Teşekkürler
Orkun Günay

03.09.2007 tarihinde Aydın Demirel <aydindem at gmail.com> yazmış: