[Pardus-kullanicilari] bölümlendirme

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
3 Eyl 2007 Pzt 14:22:52 EEST

Bölümlendirmeyi Pardus Çalışan CD veya bir başka çalışan cd ile, gparted
kullanarak yapabilirsin. Pardus kurulum ekranında şimdilik bölümlendirme
yapamıyorsun. 50 GB'lik bölümü Gparted veya başka bir partition manager ile
ayarladıktan sonra istediğin alana kurulum yapabilirsin. 7 GB'lik bölüme
pardus kurabilirsin sorun olmaz.

03.09.2007 tarihinde ozan tatlı <ozantatlici at hotmail.com> yazmış: