[Pardus-kullanicilari] Ekran karti onerileriniz

Remzi Düzağaç remzi.d at gmail.com
5 Eyl 2007 Çar 01:41:08 EEST

Merhaba,

Emrenin de söylediği gibi nvidia 8600 GT chipsetli bi ekran kartı
kullanıyorum markası önemli değil.
Debian, kubuntu redhat pardus felischaus ve hatta solarisi denedim
solaris kurulumunu tamamlamadım bunun dışında debian ve kubuntu da nvidia
sitesinden indirdiğim
driver stable çalışmadı. Enver Altın debian altında kullanabildiğini
söylemişti ancak ben Enver hocam
kadar debian'a hakim değilim sanırım bir şeyleri eksik yaptım uygun bir
zamanda tekrar deniyeceğim.
Caracal caracal da ise sorunsuz çalışıyor. compiz fusion ve 3D oyunlarda
sorun yaşamadım.
yeni bir kart olduğu için ilerleyen zamanlarda kernel desteği eklenecektir
ve diğer dağıtımlarda da kulanımı kolaylaşacaktır.
eğer bütçeniz biraz daha fazlasına izin veriyorsa 8600 GTS yi tavsiye ederim
aksi takdirde 8600 GT
gayet güzel bir kart

iyi çalışmalar

PS: 8600 GTS nin linux ile nasıl çalıştığını bilmiyorum sadece iki 8600 GT
ile karşılaştırarak söyledim ancak onda da sorun çıkacağını tahmin etmiyorum