[Pardus-kullanicilari] Ekran karti onerileriniz

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
4 Eyl 2007 Sal 23:02:39 EEST

Selamlar,

Arkadaşım Remzi Düzağaç'ta GeForce 8600 GT mevcut. Kendisi Pardus Caracal'da
ekran kartını düzgün kullanabilmesine rağmen eski sürümde ve diğer
dağıtımlarda katiyyen X'i kararlılıkla kullanamadı. Aklınızda bulunsun...
(Palit Sonic ile bahsettiğim kartın farklılığı olup olmadığını bilmiyorum)

İyi çalışmalar

04.09.2007 tarihinde Fatih Genç <fatih.genc at linux.org.tr> yazmış: