[Pardus-kullanicilari] firefox da jiniator sorunu

ramazan kaya rkaya1971 at gmail.com
4 Eyl 2007 Sal 22:21:57 EEST

slm;
ben resmi bir kurumda çalışmaktayım. Kullandığımız program jiniator
kullanmakta.Dairedeki bilgisayarlarda windows işletim sistemi kurulu. Ben ve
bir iki arkadaşım daha dairedeki tüm bilgisayarlara pardus kurmak için
girişimlerde bulunmaktayız ancak kullandığımız programı firefox da
çalıştıramadık. java sitesindeki gerekli olduğuna inandığımız dosyaları
indirip kurduk ama programı bir türlü çalıştıramadık bu konuda yardım
ederseniz pardusu biraz daha yaygınlaştıracağımıza inanmaktayız.
İlginize şimdiden teşekkür ederim

Ramazan KAYA