[Pardus-kullanicilari] bluetooth

Levent güzel leguzel at gmail.com
4 Eyl 2007 Sal 21:22:25 EEST

telefonumla birtürlü pardusu tanıştıramadım. sormayayım dedim. önce
internete biraz baktım ama daha önce bluetooth aygıtım olmamıştı konu
hakkında bayağı cahilim. bulduklarımda işe yaramadı. işte problemim.
pardusta başlangıç menüsündeki sistem başlığı altında bulunan kinputwizard
(bluetooth sihirbazı) kullanarak telefonumu arayıp buluyorum. sonra ayarla
düğmesine basıyorum. telefonda bir uyarı çıkıyor. sonra telefon şifre
girmemi istiyor. ancak bu kinputwizard programcığında şifre girecek yer yok.
sanırım burayada aynı şifreyi girmem gerek. ( bu arada pardusta bluuetooth
servisini başlattım) şimdiden teşekkürler.

--
Levent GÃœZEL