[Pardus-kullanicilari] grub error 17 hatası

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Eyl 2007 Sal 19:01:03 EEST

Merhaba

Ubuntu,kubuntu farketmez ve tabi suse 10.2 de bütün os.ları gruba dahil
ediyor.Bazen iki harddisc li makinelerde Hd0 Hd1 hatası oluşuyor onuda elle
dgruba girip düzeltmek yeterli oluyor.Boş bölüme kuracağınız ubuntu(ben kde
ye fazla alışınca ters geldiğinden gnome masa üstü kubuntu 7.04 kurdum)
makinenizde yüklü tüm distroları gruba dahil eder.Kolay gelsin